Bibebe kuzum benimkisi de 19 ay gündüz 2-3 kez meme veriyordum gece çok huysuzluk ediyordu her saatbaşı kalkardık 🙄bide kilo alımı az bana güveniyor bişey yemezdi komşular da bıraksan da olur dediler zaten oğlan da 19 ay anne sütü aldı eşit oldu içim rahat ha unutturma olarak tam unutmadık 😅kucağıma gelince bi elliyor memeyi hayır diyorum yada dikkati başka yere çekiyorum şuan süreç devam ediyor oğlumda memeye salça sürmüştüm uf oldu dedim beğğğ olmuş dedim onu öylr atlatmıştım kız da zorlarsa aynı taktiği kıza da uygulamayı düşünüyorum 😁