Derykenn 18 aylık oğlum bende bu aralar kafaya takmaya başladım. Gel git otur kalk anlıyor yapıyor ama konuşmaya gelince henüz yok, hece tekrarları yapıyor bababa dededede gibi bazende kendi kendine konuşuyormuş gibi anlik biseyler mirildaniyor sanki. Normal mi acaba bende bilmiyorum oğlumla konuşuyoruz aslında TV telefon çok fazla vermem vs. Acaba bebisler normal de bizim beklentimiz mi yüksek ki 😒