Kızlar bebişim 11 aylık daha yeni emeklemeye çalışma aşamasında biraz tembel bir bebek bu aralar sürekli gece uykusunda yer değiştiriyor yan dönüp uyuyor ama yüz üstü dönünce kendini uyandırıp başlıyor ağlamaya zaten deliksiz uyuyan bir bebek değildi şimdi iyice kötü oldu sürekli uyanıyor hiç uyku yok ne bana ne kendine bizim gibi olup çözüm bulan var mi ne zaman geçer bu süreç uykusuzluktan bitmek üzereyim
😪😪😪