Rabiashn Kızlar 37 günlük bebeğim var sleepy kullanıyoruz bacaklarında lastik izi oluyo baya ben mi sıkı bağlıyorun yoksa bezin kendi mi öyle
KahramanAnne Rabiashn canım hangi bezi kullanırsan kullan genelde o iz oluyor ya. Ben bezi taktıktan sonra o bacak kısmındaki lastikleri esnetiyorum iyice ozaman olmuyor. Hatta bazen fazla esnetip yırttığım bile oluyordu 🤗
basaktpe12 Rabiashn canım lastiklerini içe katla veya bez mi dar geliyor bizde de iz kakıyordu ama cildi hassas olduğu icin içe katlıyordum şuan 14aylık hala sleppy kullanıyorum
bala86asel Rabiashn bizimde yapıyor lastiği koparıyorum gündüzleri gece yaptım bi kere sızma oldu gündüz yapıyorum sadece
Akcm Bnde 6 aydır kullanıyorum bnmde yaptı natural kullanıyordum lastiklerini elimle açıyordum bu sefer ilk kez sleppy ekstra aktivite bezi aldım hiç iz yapmıyor neredeyse
Omus35 Rabiashn valla aradım şikayet ettim numune bez istediler karşı ödemeli göndermemi yasakmbitsin göndericem bizde mağduruz o durumdan valla sizde şikayet edin çok memnunuz ama iz bitirdi bizi
Organikumos Rabiashn sleepy genel sorunu bu canım 7 buçuk aydır o iz hep bizimle 😅 goonda olmuyor dediler ama benim bebek onda tahriş olmuştu sende denemek istersin belki.
Adeniz Bizde de oluyor bende çok sıktığımı düşünüyordum ama bakıyorum aşırı sıkma durumu da Yok bu gidişle primaya geri döneceğim 🤗
13579ee 40 günlük bebeğim var 25 gün falan sleepy kullandım inanın çocuk ayrı ben ayrı kahrolduk poposunda öyle pişikler oldu ki sular akıyordu sonra a101in soffio bezine geçtim pişik falan kalmadı
Juliet2021 Rabiashn bende de oldu üstelik hafif pişik de olmuştu markayı değiştim geçti hemen. Lastik izi sinir bozucu değiştirmeni tavsiye ederim