domatesim canım merhaba bende 1 ay önce yaşadım aynı sorunu bebegim 2 aylıkken çok zorlayarak kaka yaptığı için makatta çatlak oluşmuş doktora götürdük pomad ve hametan krem verdi hala sürüyorum günde 3 kere . Doktor bana süt alerjiside olabilir demişti gaytadan test yaptı alerji çıkmadı 2 haftadır da kanama olmuyor . Eğer kan kakayla karışmış olsaydı bagirsaklariyla ilgili.bir problem var demekmiş eğer kakadan ayrı geliyorsa catlaktan kaynaklı kremler de çatlağı geçiriyor canım senin ki nasıldı?