GamzeKeser ben o kadarken sabahları lazımlığa oturtuyodum.. Kendisi söylemiyordu ama ıkındıgı zaman yine lazımlığa götürüyodum yapıyordu. Çünkü beze az yapıyodu bitirmiyodu. 3 4 kez bez değiştirmek zorunda kalıyodum. Ev değiştirme durumum olmasaydı ozamanlar bile öğretebilirdim. Bence bunun yaş sınırı yok. Bebeğiniz sinyal veriyorsa sizde yavaştan götürebilirsin. Hemde rahat yapmış olur.