Nilhanim İyi geceler bu saat oldu hala uyuyamadım kızım 15 günlük gece uyurken sanki nefessiz kalıyor gibi ses çıkarıyor kalkıp bakıyorum bişey yok uyumaya devam ediyor hatta eline burnuna dokunuyorum tepki veriyor sizce normal mi ? Her seste yerimde firliyorum kafayı yemek üzereyim 😔
bankacianne34_ Nilhanim merhaba, annesi daha cok kucuk reflu yatağında yatırıyorsan sorun yapma bırde mama verıyormusun?
Busrakaya0803 Nilhanim gazı olabilir benim bebeğimde öyleydi gece ıkınır gibi bazen çok daha farklı sesler çıkarırdı doktora sorduğumda gaz sıkıntısından yaptığını söylemişti
Ezgibebek Nilhanim kesinlikle gazz 10. Gün bizdede başladı o boğucu kalın seslerin arasından yazıyorum şuan 😄 biz 40 günlük olduk hala devam 3 4 ay sürecekmiş
Serp-26 Nilhanim canım bizdede var dı hoplatıyordu gece burun delikleri ve bogaz gelişmemiş oluyor çoğu bebekte o normal büyüdükçe gelişiyor o sebeb çok emzircen birde biz soguk buhar aldık eve o da çok işe yaradı
Nilhanim bankacianne34_ Yok reflü yatağında değil normal mama da vermiyorum sütüm genzine kaçıyor diye dert dlederken iki gecedir bu çıktı bı de ay nasıl alisacagiz ya😔
Nilhanim Busrakaya0803 böyle hiiik hik diye burda da nasıl anlatilir ki kendime güldüm 😂 nefessiz kalıp zorla nefes alıyomus gibi sinirim aşırı bozuk
bankacianne34_ Nilhanim sabırlı ol genzınde kalan süt bırıkıntısı sesıdır, genelde mama kullanan bebıslerdede sıklıkla oluyormus, reflu yatagı edın mutlaka 6 ay kadar kullanıcaksın hırıltısı kesılme noktasına gelıcek annesi üzülme,
Serrax Nilhanim 48 günlük bebeğim hala o sesi çıkarıyor. 3 farklı doktor kontrolünde sordum hepsi de normal olduğunu zamanla geçeceğini söyledi. Aynı dediğiniz gibi hıık diye yapıyor nefesini toplayamıyor sonra burnundan nefes alıp rahatlıyor. Bazen panik olup ağlıyor falan. İlk günler ben de çok takıyordum ama artık daha rahatım Allahım esirgesin hepsini
Zafsim0801 Of aynı şeyler bizdede var 35 gunluguz tarif edemem sesleri ama her duyduğumda sanırım hop bebeğimin nefesmi gitti diyorum sonra bakıyorum bişey yok sukur