Mirayse 30 cc su ile yapıyordum ilk ayında yarım çay kaşığı kimyon bir çay kaşığı rezene koyarak. Büyüdükçe 1 çay kaşığı kimyon 1 tatlı kaşığı rezene olarak devam ettim 90 cc suya. Yani su oranı fazla oluyor içerisine zaten az koyuyorsunuz kimyonla rezeneyi fazla mağruz kalmış olmuyorlar. Sen demlediğin sudan mı bir tatlı kaşığı verdin . Bence gayet az kötü bişey yapmaz ki o 😊