23 gün çok kısa bir süre sevgili anne :) sezaryanla doğum yaptım 16 kilo almıştım. İlk 10 gün 10 kilo gitti kalan 6 kilonun tamamı da 2,5 aylık olduğumuzda girmişti. Göbeğe gelirsek korse için doktorum ne faydası ne zararı olur sen bilirsin demişti. Kendisine güvenerek kendime o sıkıntıyı yaşatmadım iyi ki de yaşatmadım tüm kilom gitti ve hamilelikten önce zaten hafif bie göbeğim vardı şimdi yine o var :) sarkma vs yok. Arada bir toparlayıcı taytım var evde onu giymiştim ama belki de o işe yaramıştır