betulbusra Onlarca emZik denememden sonra Mam emziği aldım ve oğlum az da olsa nihayet tuttu birini... 2 adet aldım ve 1 tanesini hiç kullanmadan satıyorum.. emzik pahalı hak verirsiniz ki ? 110 lıraya aldım ıkısını birini denedim diğeri sıfır duruyor, ikili almayı düşünmeyen annelerle paylasabılırım
Deletedmom277 betulbusra emziği tutarsa emzikler her 3 ayda bir değişmeli hijyen açısından. O zaman tekrar almanız yine maliyet getirmez mi ya da kaybederseniz
Nur92 betulbusra ben de sizin gibi çok emzik denedim tutmadı bir türlü mam marka da pahalı geldi tutmazsa boşa vermiyim diyordum bebeğim 3 aylık tutar mı bu saatten sonra mam siz de işe yaradı mı
betulbusra Nur92 benmkı bı tek bunu aldı Ama onu da uyurken alıyor Bıssuru emzık denedım Dıgerlerıne gore en ıyısı buydu Bende