Arapgelin çokkk normal canım.bizim ki 14 ay 20 günlük o bile dik oturamıyor mama sandalyesinde.ha bire düzeltiyorum onu.3 dk sonra bakıyorum yine yamulmuş.rahatsız olursa kendi debelenip dik konuma geliyor ama yok olmuyorsa hiç kılını kımıldatmaz ben düzeltirim rahatsız olup.endişelenecek bi durum değil şuan için daha küçük.