Kızlar kızımın vücudu çok soğuk ısınmıyor bir türlü. Ateşini koltuk altından ölçtüğümde 35.8 çıktı. Sonra revire götürdüm ordada 36.1 çıktı tüm vücut ısısı. Bende internetten araştırdım da hipertomi diye geçiyor vücut ısısı düşünce falan. Hiç yaşadınız mı hastaneye gittiniz mi gidince ne gibi bir tedavi uyguladılar ve vücut ısısı kaçtı ?