Fatma69 ehliyetim var, ama arabamız otomatik oldugu için kullanamadım yıllardır otomatik olması beni daha cok korkuttu nedense. Düz viteste sürüş dersleri alırsınız pratik yaptıkca dur kalk dur kalk kullanırsınız. Ama sürüş dersi şart , yokusta dur kalk ve park et, yokusta inerken yokusta cıkarken , geri geri gibi. yaparsınız 💜