yerli-yummymummy Arkadaşlar bebeğimin bir göğsünde şişlik var kız bebek beni çok korkuttu böyle olan var mı hiç yardım
Snql yerli-yummymummy canm bebeklerin göğsü süt toplar derler genelde masaj yap sıktr süt çksın faln derler ama saakn öle bişy yapma yanlş bilgi veriolar iltihaplnma yapabilirmiş öle durumda kendiliğinden geçermiş o ağrı falnda yapmazmş sen gözlemle doktoruna gidincede bi sor
Utkucan yerli-yummymummy süt toplanmıştır canım büyükler masaj yap ovala falan der sakın sakın yapma öyle bişey çok kötü hale gelir büyük ihtimalle kendi kendine geçer
Snql yerli-yummymummy korkma inş korkulcak bi durum yoktur benim bebeğimde ilk haftalarnda şişiodu ama çok şükür kndiliğinden geçio içini raht tut doktorunada gösterirsin inş bi sıkıntı yoktur çok geçmiş olsun 🙏
Linamelo Benim kızım 15 gün yoğun bakımda yattı sepsit yani kanda enfeksiyon vardı. Sakın sıkma. Doktoruna göster
Linamelo Bu arada benim kızım 6 günlüktü. Sizin ki farklı bişeyde olabilir doktoruna danışmanızda fayda var
Nilhanim yerli-yummymummy biz 15 gunluguz. Bizim de şişlik var doktor kesinlikle ovalama masaj yapma dedi dokunmuyorum hic bence bı doktorunuza sorun ihmal etmeyin 😘