Mer0101 benim kızım de ilk üç ay çok çekti gazdan. Nurse harways aldık ama hiç sevemdi dere otu ve kimyon yağı içeriği ben dereotu asla yemem kokusu midemi bulandirir kızımda sevmedi hatta bi kere zorla verdim çok kötü oldu ilk günler az süt sagip karıştırıp verdim içti ama çok etki etmedi. Maxbiyotik diye bir probiyotik kullandık ama sabahları gazlaniyordu 3-4 saat büyüdükçe geçti kimyon rezene bilmem ne çocuğu yormaya gerek yok çünkü faydası yok bagirsaklari zaten güçsüz bide bunlar yoruyor banyo masaj felan büyüdü dört aylık oldu şuan çok az gaz oluyor arada ama çok şükür iyiyiz