Kızım 9 aylıkken kızamık aşısı yapılacaktı alerjisi varsa araştırma hastanelerinde doktor kontrolünde oluyor dediler kızımın yanakları arada kızarıyor diye yapmadılar aile hekiminde doktora götürdüm deri de yumurtaya alerjisi çıktı fakat kanda çıkmadı doktor bayramdan sonra getir dedi mama yapılıp kontrol edeceğiz dedi içinde yumurta olan bir mama acaba kanda çıkmadıysa yokmudr alerjisi aynı durumu yaşayan varsa yazsın lütfen