elifiii evet. 6 yaşında anlayabileceği için pedagojik açıdan daha iyiymiş. Ve fallik dönem olduğu için dokunma açısından da 6 yaş sonrası diyor uzmanlar. Ama ben o zaman çok geç kalmış gibi hissedeceğim açıkçası. İçim şuan olmalı diyor ama yanlış bir şey yapmak da istemiyorum. Süreci yaşayan bir anne bulabilirsem ona göre de karar vermek istiyorum. Yorumunuz için teşekkür ederim 🌸