Oğlum dişinde mosmor bir etle doğmuştu diş zannettiler doğduğunda sonra et parçası iyi huylu tümör olabilir kendi kendine kaybolur olmazsa operasyon dedi 1 2 gün önce tekrar büyümeye başladı Perşembe doktora gitti gene büyürse gelin dedi çok takıyordum kafaya koronadan dolayı gidemiyoruz da kontrole az önce baktım kaybolmuş şişlik birden şok oldum bembeyaz diş var şaşırdım kaldım