Oglumlaben Kızlar merhaba 6 ay kutlaması için kuuck kendi aramızda birşeyler yapacağım bu pasta.icin yazı kafasına taç vs nerden alıyorsunuz paylaşırmisinjz fotoğraf daha iyi olur fikir açısından teşekkürler şimdiden 🎉💕
Organikumos Oglumlaben Pandemi sağolsun mevlidini bile yapamadığımdan bunlarla ilgili bir bilgim yok canım 🥲 üstte kalsın belki bize de yaş gününde nasip olur fikir olur 😊
Songulsevukk Oglumlaben https://resimyukle.link/i/oZEyk https://resimyukle.link/i/oZdo6 https://resimyukle.link/i/oZaSG pasta ve afiş yaptırdım ben birde arden.kids sayfası var instagramda ordan kıyafetini aldım ❤️🥰
Lidya-t Mugeela44 Valla ne bileyim yaş gününü anlarımda6 .ay kutlaması saçma geldi hiç bana göre şeyler değil abartı buluyorum