Herkese selam :)
Uyku saatlerimiz çok düzensiz gece 12 1den evvel uyumuyor oğlum gece çok sık kalkıyor sabah da 10 10.30a kadar uyutmaya çalışıyorum gün içinde 3 saatte 3.30 saatte bir uyuyor. Uyku saatlerini geri çekmek istiyorum ama tecrübelerinize dayanarak soruyorum bunu çocuğumu şaşkına çevirerek değil adım adım yapmak istiyorum nasıl yapabilirim? Mesela sabah diyelim ki 7de 8de emmek için uyandı uykusunu açmalı mıyım? Nasıl yapacağım fikrim yok yardımcı olur musunuz :)