seyma_YA Cnsuumuteren benimde kızımda var tıkanıklık 5 aylık şuan doktor geçmese 1 yaşından sonra küçük bi operasyon geçirecek dedi göz altları hafif morluk var ve bazen kızarıyor gözleri sizde de oldu mu acba bu şikayetler
Cnsuumuteren Serengull_ İnşallah canım inşallah 3, şekil operasyon şekli varms işte ilk sondalama işlemi sonrasında tüp vs
Aselipekveannesi Cnsuumuteren operaston gecirmedi ama benim kizimda suanda bu durumda 65 günlüğüz bugun doktordan geldik 2 damla yazdi birde goz kanallarina masaj yap dedi iste bakalim umarim düzelir
Fulyaalinmina Cnsuumuteren merhaba tıkanıklık olduğunu nasıl anladınız bizim ara sıra gözünde çapak oluyor her zaman değil ve arada şok gozunden yaş damlıyor
Cnsuumuteren Fulyaalinmina sürekli capaklanip akıyordu canım sonra gözyaşı halindeolmaya başladı şimdi daha kötü iltihabli hep gözü Sabah uyanınca gözler yapışık kalkıyor 😔
Cnsuumuteren Fulyaalinmina Oğlum da yaptırmadı belki de yapmadığimiz için açılmadı çünkü düzenli istiyor masaj