Uykusuzanne valla canım yorumların birazını okudum diğer yarısına devam etmedim bile bu sana kalmış alıp kenara korsan makinayı tabini işe yaramaz ben kullanıyorum beş aylıkken başladım aklına gelebilecek her şeyi pişirebikiyorsun 15 dk hazır oluyor balık bile büyük kızım var ona da brokoli karnabahar yapıp eline veriyorum küçüğe püre bazende yaptığım püreyi çorbalarına ekliyorum sebzeyse sıvanalar mesela 7.5 aylık olduk büyük kolaylık ama sadece kolaylık da değil her şeyi bebeğinin yiyebileceği hale getirmek çok güzel kuru hurma pişirip yoğurduna ekledim geçen gün çok güzel yedi tencere de bunları yapamazsın tek tek uğraşamazsın bile en gerekli ürün bu bence tabi kullanana