Papatya13371 Bebeğim 2 aylik bir aydir nerdeyse göbek deliğinden büyüklük var yukari doğru çıkıklik var doktora daha gitmedik arastirmalarima göre göbek fıtığı yazıyor başına gelen var mı neler yaptınız
Tugcecakir Papatya13371 canım benim ilk bebeğimdede vardı. İkincisindede var göbek fıtığı geçiyor merak etme. Şuan küçük zamanla geçicek o içim rahat olsun
Yelda35 Papatya13371 biz canım ama hiç birşey yapma dedi doktor bu normal birşey dedi ıkınma sebepli geçer dedi bir yaşına kadar geçmezse tekrar konuşalım dedi ve geçti kalmadı
Balkiz20 Papatya13371 canım bizde de var doktorumuz da gördü önemli bı durum değil zamanla geçer dedi
mertveannesii_ Papatya13371 benim oğlum da 2 aylık bizdede var çocuk cerrahı bu iki yaşına kadar geçer geçmezse ufak bi operasyon dedi
Tgcest Papatya13371 benimde yeni doğduğunda hatta ilk 3buçuk 4 aya kadar kızımda vardı doktor göbek fıtığı dedi göbek bağı dışarda gibiydi doktor kilo aldıkça düzelir dedi şuan 6 aylık düzeldi korkulcak bir durum değil içiniz rahat olsun 🤗
Yunusemreveannesi Papatya13371 bebenimde bebgim 2 ay 5 gunluk bizimkimdede fitik var doktor 6 ay takip edicez kendiliginden gece biliyo dedi bendee annem bastan saralim demiati yapmamistim ama simdi cok cikti fitik dedi doktor sardim insallah iyi gelir
Digdem_ Papatya13371 Canım bebeğindede vardı dr müdahaleye gerek yok 1 yaşına kadar geçer dedi 3 4 ay sonra kendiliğinden geçti