edsn1 Merhaba hanımlar joie Mimzy Lx Mama sandalyesi almak istiyorum aranızda kullananlar var mı minderleri yıkanmıyor diyorlar e peki nasıl temizlenecek ki,genel olarak da temizlemesi kullanışı nasıl tavsiye eder misiniz?🤔
Woody edsn1 Ben yıkıyorum vallla Başka model gerçi benimki Makinada unuttum hatta. Konuyu görünce hatırladım 😀😀
Dn123 edsn1 ben elimde sabunla yikayiveriyorum sikmiyorum kuruyor bi kac güne yazın daha çabuk kurur gerci 😀
edsn1 Woody ha ha çok iyi ya çıkar bari makineden 😂 ay yıkanmıyorsa almayacağımallah rızası için kullanan söylesin ,sizinki hangi model peki ?
edsn1 Woody aaa tmm süper o zaman çok sevindim buna 30 derecede mi peki 40 derecede mi yıkanabilir ☺️
Woody edsn1 benim makinam 20 ve 40 derecede yıkıyor. Ben garanti olsun diye 20de yıkıyorum Sıkmayı 400de bırakıyorum Belki fazla devirde bir şey olmaz ama hep yıkanmaz yazdıkları için riske atamadım
edsn1 Bezelyeveannesi işte ben de o yüzden almak istiyorum bir de büyüyünce küçük sandalyelere sığmayacak zaten
edsn1 Tuba Woody o zaman ben de 30 derecede yıkarım sıkma devrini de 400 ya da 600 yaparım mis olur çok teşekkür ederim hanımlar 🥰🤗🌺