Karadeniz61 Serum fizyolojiği premiture bebeğim için ilk defa kullanacağım 1ay 6günlük olduk youtubede hep farklı şekilde anlatımlar var emin olamadım siz nasıl kullanıyorsunuz
Mom088 Karadeniz61 doğduğundan beri fışkırtıyorum her iki burun deliğine. Bi problem yaşamadık hatta çok memnunum kızım 10 aylık hala aynı şekilde devam ediyoruz
ilkgozagrimmmm Karadeniz61 Ben hep korkuturdum canım. Hastanede yaptılar bir kez bebeğim baya tıkanmıştı yatırdı düz zemine yan şekilde bana tutturdu bebeği iki burnunada sıktı ve kaldırdım. Baya ağladı ama ben evde yaparken hep az az yapabiliyordum
Duygunida Karadeniz61 ben oturur pozisyonda tutuyorum eşim enjektörle hızlı bi şekilde basıyor (2 mm) sonra çevirip sırtına vuruyorum aşağıdan yukarıya doğru. Biraz bekletip sırtına vurmaya devam edin mukus akacaktır zaten 😊 ağlasa da korkmayın hiçbişey olmuyor
Karadeniz61 CesurBey izlerken rahatlayıp, yapmayı düşünürken de korkuyorum😂🙈 Serum fizyolojiği alalı bir hafta olcak korkudan hala yapamadım🙄
ElifLaren Bende bir sey soracağım bruno baby tüp tüp serum fizyolojiklerimiz var bi tanesini açınca 1 günde bitirin diyolar ama unutuyorum kaç zaman dayanıyor onlar günde 3 er damla falan damlatıyorum haftada 1 kerede aspirtör ile çekiyorum
ilkgozagrimmmm Karadeniz61 o zaman bir cesaret yapın. Birşey olmaz korkmayın biraz ağlarsada hemen geçiyor korkmayın
dominantteyze Ben enjektorle sıkıp sonra aspiratorle çekiyorm 1 aylıktan beri öksürsede tıkansada bişey olmaz gemzine kaçsada yap dedi doktor burnun açık olması çok önemli nefesi şuan sadecd burundan alabiliyor Yan yatır sık kaldır sırtına vur
[silindi] Karadeniz61 ben yapamam diyip korktuğum için aile hekimi damla önerdi onu burna damlatıp aspiratörle çekiyorum çok kolay bu şekilde