Aysinnnnn
Hanimlar bebegimi emziriyorum ama ara sira mama ihtiyaci olur diye hipp aldim. Ama merak ettigim birsey var kutuyu actiktan en fazla ne kadar sure boyunca kullanabiliyoruz. Bi postta kutu ustunde yazar denmisti ya yazmıyor yada ben görmedim.