26262626 bizde bir kaç öğün vermedik biberonu tam dedik alıştı memeye emiyor biberonu bıraktık bu seferde doktor kontrolünde kilo almadığını öğrendik tekrar kuvöze girer diye biberon vermeye başladık senin dediğin gibi bir kaç gündür önden emzirip sonra biberon veriyoruz ama emmeyi baya azalttılar bi öğünde emseler diğer öğünde yüzüne bakmıyorlar 🤦🏻♀️ ki diğer gelen Bebeğim ilk gün tutmasına rağmen hemşire beslenmesine dikkat et zayıflamaması gerek dedi diye onada verdik biberonu sağıp sağıp veriyorum bende bilmiyorum nasıl olacak bu iş 😟