Kızlar merhaba iyi geceler. Bebeğim 11 ay 12 günlük. Bu zamana kadar yanımda hiç yatırmadım yani aynı yatakta. Zaten yatak ile beşik birleşik bizim. O da sevmezdi sarmaşıp uyumayı. Şu son 1 aydır ki artık daha sık benimle uyumak istiyor. Mesela az önce. Uyandı ki normalde bir kere daldığında uyanmaz hiç. Ağlaya ağlaya sonra yanıma yatırdım anında uyuyakaldı. Daha önce soran bir cevap alan var mıdır neden böyle oldu bir anda?