Minisinannesiii 6 ay oldu zorunlu sezaryen yaptım ve hala şiş ve kırmızı. Ancak ufak ufak inmeye yeni başladı. Hatta sağ tarafımda devamlı olan bir sancı var hatta rşim bugün en az üzerinden 1 yıl geçmeli ve güneş görmeliymiş dikiş yeri dedi, öyle okumuş 🤔