Seda1328 Bebeğimin yüzünde kızarıklıklar oluşmaya başladı ve cildini de kuruttu bu durum.. muhtemelen alerjik, linoa önerdi Dr um.. bu ürünün krem şampuan yada losyonu bunlardan birini kullanan varmı ?
ecemm-6161 Seda1328 ben uyguluyorum kokusu da cok güxel teni kuruduğu için ve egzama olduğu için bebeğime verdi ben cok memnunun istediğin gibi kullanabilirsin 😊