akrep07 Bugün bebeğimin 6. ay aşısı için gittik ama kapıya kilit vurulmuş, kapalıydı. Aşısını kaçırmaktan korkuyorum açıkçası, bir bilgisi olan var mı?
Mom44454 akrep07 canım bana pazartesi salı kapalıyız demişlerdi sonra da resmi tatil zaten aşılarda bir ay kadar vakti var endişe etme öyle biliyorum öyle demişti ebe
CesurBey akrep07 kapalıymış bizimde 4.ay aşımız vardı doktorumuz 1 hafta sonra vurdurun bir şey olmaz dedi
Mom62636362 akrep07 Belki taşınmıştır canım, navigasyondan en yakın diğer sağlık ocağına bak istersen onlara sor
Ucancivciv Geçen hafta hemşire randevu vermişti bugün aşı olucaktık sağlık ocağına gittim kapıda kocaman idari izinli oldukları için kapalı yazıyordu haftaya pazartesi açılıcakmış
akrep07 Ucancivciv Ben öyle bir not görmedim ama böyle bir şeyden izinli olabileceklerini tahmin etmiştim. 1 haftayı da geçecek haftaya inşallah geç olmaz 🙏🏻😪
Nehirikom akrep07 açık ama mhrs den randevu almanız gerekiyor, şuan yasak olduğundan başka türlü hasta kabul etmiyorlar.
CesurBey akrep07 benim kapalı olduğundan da haberim yoktu burda bir annemiz söyledi aile hekimine sordum öğrendim yoksa bu sabah aşıya götürecektim 😅😅
mltmkrkl akrep07 valla bilmiyorum canım sene de bi kaç defa yapıyorlar zaten ya maaş ya çalışma şartı bişiye yapmışlardır 🤣