mltmkrkl Kızlar bebegim 2 aylık son bikaç gündür salyasında çok artış oldu sürekli bişi arıyor agzı ve şapırdatma sesi çıkarıyor bunlar normal mi diş öncesi böyle olur diye biliyordum ben var mı bunu yaşayan
Morusevenanne mltmkrkl kesinlikle aynıyız ben de şurda bekleyi. Hattta ne bulursa emiyor babasının eli benim elim çiş sayısı iyi olmasa aç dicem.
AND-20 mltmkrkl bizde de aynı ben araştırdım da tükürük bezleri erken çalışınca böyle oluyomuş üst tarafta da beyaz bi şey var ama öyle şiş değil daha dış değildir yani ya erken daha
Busra0102 mltmkrkl normal canım benim bebeğimde öyle şimdi 3 ay 8 günlüğüz günde en az 4 defa değiştiriyorum eli ağzından hiç çıkmıyor
mltmkrkl Morusevenanne yani bana garip geldi canım daha ufaklar çünkü bukadarlıkta böyle salya hiç duymadım
mltmkrkl AND-20 buna benzer bir post denk geldi şimdi çok öpülen bebek de salya artar diyormuş büyükleri dogrulık payı nedir acaba 🤣
mltmkrkl Hamsicikk sürekli agzını şapırdatıyo her gelen de acıkmış annesi diyip duruyor aç degil çocuk diyorum aç olsa zaten ortalıgı yıkıyor 🤣
AND-20 mltmkrkl hiç bilmiyom ama benim çok öptüğüm dogrudur😂 ama öyle bastıra bastıra şapur şupur öpmüyorum
Hamsicikk mltmkrkl aynen bizimde öyle yeni emzirsem bile emzige öyle bi saldiriyoki ac mi diyolar yok desemde inanmıyolar tarkan gibi hissettim kendimi bi an😅😅😅
mltmkrkl Hamsicikk valla zaten en sinir olduğum kelime çocuk aç kelimesi olabilir bebegim gayet gelişik bir bebek aç olsa doymasa kilosunu da alamaz yani görünen köy de ortada ne gidip gelip aç derler hiç anlamıyorum
mom1626 mltmkrkl Benim kızımın da salyası 2 ay civarında başladı, 3 ve 4. aylarda doruklara çıkıp 5. aydan sonra yavaş yavaş düzelmeye başladı.
mltmkrkl mom1626 bişi yapmak gerekir mi peki kucagımda bile üzerimi yalıyo resmen bi kaldırıyorum su olmuş
ozgiltrr mltmkrkl bizimde çok erken başlamıştı inanılmaz salyalı bir çocuktu 4 buçuk aylıkken çıksrdı
aysenur_58 mltmkrkl olur benim kısımımda 2 aylıkken başlamıştı ama 9 aylıkken çıkardı o uzun süre devam ediyor yani
Hamsicikk mltmkrkl benim bebeğime doktor ayına göre biraz fazla kikoludedi 6 kilo nerdeyse 2 aya göre çok dedi düşünün buna rağmen acmi zayıfmı biraz vs gibi sorulara maruz kaliyorum cahillik işte anlamıyorlar 19 dakika gören herkez annesinden daha anne kesiliyor basımıza
mom1626 mltmkrkl Maalesef, doğal bi süreç 🤷🏻♀️ Sürekli üst baş ya da önlük değiştiriyordum. Önlük kullanmanızı tavsiye edebilirim sadece.
ozgiltrr mltmkrkl diş huysuzlukları aylar önceden başlıyor maalesef ve hiç bitmiyor biri bitiyor derken diğeri geliyor . Mesela şu an azı dişleri çıkıyor 4-5 aydır çekiyorux sıkıntısını eller hep ağızda azı dişlerinde ne gelen var ne giden
Derya71 mltmkrkl canim bnmkide oleydi elleri hep agizda surekli bi salya vardi dedim erkn cikaracak 3 ayinda kehribar kokye taktim suan 5 ay 15 gunluguz alt disi patlati ve hic hissetmedik ne ates ne huyszluk
mltmkrkl Derya71 benimde eşimin arkadaşı satıyor söyledik bugun alcaz kehribar kolye işe yarar inşallah