Nevalikom Hanımlar bebeğim 6 aylık ama hiç dönmüyor nasıl bıraksam öyle kalıyor destekli oturtunca oturuyor ama hiç bir şekilde Dönmez 💆🏻♀️ Sizce normal mi
balyanakannesi2 Nevalikom benimki de 6 ay 8 günlük. Bu sabah yatağında bıraktım mama yapmaya gittim ve geldiğinde kendi kendine döndüğünü gördüm. Ani oluyor sanırım
ElifT Benim kızım da 8 aylıkken dönmeye başladı ve sevmiyordu hiç, döndükten sonra ağlıyordu hiç emeklemedi ve sonra yürüdü :) her bebek farklı
FuLya06 ElifT sizinki şuan kaç aylık bnm oğlum 8 aylık emeklemiyor yurutece koyunca gidiyor ama. Sizinki de emeklemeden nasıl yürüdü acaba
Beneklikedi Kk41 sırt üstü yatırın, bir elini tutup yere yapıştırıp başından yukarı kaldırın, diğer elinizle de ittirip döndürün.. görselsiz doğru anlatabildim mi bilemedim.. insta da burcu kaldırım küçük var, ondan görüp denedim bende.. 2. Güne kendi döndü☺️
[silindi] Beneklikedi ben baktım ama göremedim hareketi 🤔 normal polisten destek veriyorum ben ama dönüyor devamı gelmiyor yani ben zorlarsam dönüyor kendibkendine çok az dönüyor
Beneklikedi Nevalikom vallahi YouTube kanalı var mı bilmiyorum, ben hikayesinde görüp denemiştim, bi yerlere sabitledim diyordu..
Beneklikedi Nevalikom oyyy kuzum kıyamam, korkmuştur belki. bence bu saatte yapmayın , uyku saati.. yarın karnı tok ve keyfinin yerinde olduğu oyun saati içinde yapın.. biz öyle yapıştık.. ilk yapılma da bebek tepki gösterebiliyor çünkü. Bizimki de tegirgin olmuştu sonra çok hoşuna gitti☺️
Beneklikedi [silindi] benimki de 6 aylık döndü.. o hareketi yaptırdıkdan sonra.. bende baktım bulamadım şimdi , hikayesinde paylaşmıştı ben ordan gördüm