Dilantunc evet kaç aylık yada yasında mı b benm kızım da öyleydı. Önce aıle hekimine götürdüm enfeksiyon dedi göz masajı önerdi ve damla verdi sonra tekrarladı göz dokrtuna götürdüm göz kanalları tıkalıymıs. Bir yasına kadar. Masaj dedı 1 ve bir damla verdı cok asırı capaklanma olursa bunu kullan dedı 1 yasında tekrar götürecem gecmemısse açacaklar yeriniz de olsam bir göz doktoruna götürürüm ama kanalın tıkalı olması da cok kötü bir durum değil ıcınız rahat olsun hatta götürdüğüm göz doktoru sey demısti bnm çocuğumun gözü 10 aylık olana kadar oluk oluk akıyo Du dedi bu arada cocuk üzerine göz ihtisası olan doktorlar var ona götürmenız daha ıyı olur gecmıs olsun 🙏