Merabalae kizlar ben kizimi bebekliginden beri istanbulda hidayet hocaya gotururdum ama malesef ankaraya liv hospitale geldi,okadar ilgili okadar iyi yurekli bir hoca ki konusmaladindan anlasilir zaten,hidayet katipoglu,kendisi zorunlu kalmadikca ilac tedavisi onermeyen bir doktordur,uzulmustuk ama sanstir bizde ankaraya geliyoruz ve gene sevgili hocamiza devam edicez