Bebişleriniz nasıl, gün içinde neler yapıyorsunuz?Hangi kelimeleri söylüyor ?Kitaplarla arası nasıl?Önce bizden bahsedelim:
kahvaltıyla pek aramız yok hergün ne yedireceğim diye düşünmek yoruyor beni yumurta peynir asla yemiyor 😩
Bahçemiz var günde iki kez çıkıyoruz çimlerde zaman geçiriyoruz 🌸🌺
kitaplara bayılıyoruz sevdiği kitabı seçip getiriyor “al” yapıyor anlatmamı bekliyor.
Dans ediyoruz birlikte 💃💃
Ben yemek yaparken kızımda eline tencere ve kaşık alarak yemek yapıyor ve oyuncaklarına yediriyor.
Gelelim kelimelere hemen hemen söylediğim birçok kelimeyi tekrar edebiliyor mesela
çiçek,saat, kaşık,çatal,kapı,perde ,bahçe,halı,kirpi,ayı,kedi,köpek ,at… diye uzuyor .Çok uzun oldu bizim genel olarak böyle sizin nasıl?