Pembebeyzmavi bizler yavrularımızın iyiliği için yapıyoruz bunu.. bende hem fikirim sizle, daha mutlu yavrum.. ağlayarak uyanmıyor.. ama ben odamızı ayırmaya hazır değilim daha.. belki yaşından sonra☺️ Anne yanı beşikte yatıyor yanıma almaya cesaret edemiyorum.. baba zaten bizle yatamadı korktu, ayrı odada yatıyor ☺️ Birazda işleri çok yoğun uykusunu alması gerektiği için öyle oldu gerçi☺️