Ustabusra teşekkür ederim 😊 öncelikle Facebook’ta ssvd grubunda araştırma yaptım ve bulunduğum ildeki doktorları değerlendirip içerisinden birini seçtim ve yoluma onunla devam ettim. Doktoruma ve kendime çok inandım ve kontrollerimi hiç aksatmadım. 37. Haftadan itibaren doktorum zeytinyağı ile günlük perine masajı yapmamı, ahududu yaprağı çayı içmemi önerdi.Gün aşırı ilişki olmasını söyledi.Merdiven çıkma, squat ve bol yürüyüş de yapmamı istedi ayrıca..40. Haftaya girdiğimizin gecesi 00:30 gibi suyum boşalmaya başladı. Acele etmeden duş alıp hazırlandım eşimle hastaneye gittik. Açılmama baktılar 2 cm di evde beklemekte istediğim için geri geldim sancılar hafifti ve sık değildi. Sabaha karşı sıklaştı ve 06:30 da yatışım yapıldı. Kendi sancım yeterli olmadığı için suni sancı verildi açılma bir türlü istediğimiz gibi ilerlemiyordu. Doktor hemen epidural ve buscopan iğne yaptı yarım saat içerisinden tam açıklığa ulaştık. 12 saat sancı çekmiştim ama epiduralden sonra kuş gibi rahatladım ve Doğumhaneye yürüyerek gittim Tam 18:30 da kızımı kucağıma aldım. Harikaydı o anı defalarca yaşamak isterdim. Sancı süreci ne kadar uzunsa doğumum bir o kadar kısa sürdü 3 ıkınmada hemen dünyaya geldi. Kesi ve dikişim olmadı doktorum hastaneye gelirken 1 litreden fazla zeytinyağı getirmemi istedi işte benim sırrım buydu sanırım. Zeytinyağıyla ebem ve doktorum sürekli masaj yapa yapa o bölgeyi yumuşatıp açtılar bu sayede yırtıksız dikişsiz çok güzel doğurdum. Biraz uzun ve detaylı yazdım çünkü çok isterim yapmanızı bu Harika deneyimi isteyen herkese yaşatsın Rabbim🤲