İyi akşamlar.5 gün önce sezaryen oldum. Belden aşağısında ödem var. Ayaklarım aşırı şiş. Ailem hareket et diye sıkıştırıp duruyor ama bir yere kadar dayanabiliyorum ben de sürekli yuruyemiyorum. Bunu daha önce yaşayan var mı acaba? Bu kadar ödem olması normal mi yoksa başka bir şeyden mi şüphe etmeliyim? Sezaryen olan tanıdıklara sordum onların başına gelmemis böyle bir şey.