Doruk3452 Avent şu ara pişmanlıktır..Piyasada bulmak zor bulduğunuzda da aşırı pahalı.Ben doğumundan itibaren avent kullandım ama emzik ucu belli sürede değişmesi gerekiyor 50 60 tl olan emzik uçları şu an 150 160 tl.Bulabilirseniz sanslısınız tabi ki stok sorunu var.O yüzden tekrar düşünün derim avente alışırsa sıkıntı yaşayabilirsiniz bebek nasıl alışırsa öyle gider.