Tramvay caddesi üstünde oturmayacaksınız asla diyin:) çok şükür benim cadde üstü ulaşımı çok rahat. Ara sokaklar fena. Hele tekstil tarafı. Arabadan yük indir bindir ara sokakta geçmeye izin vermiyolarlar tabi. İnsanları malesef her çeşitten var. Artık heryer öyle oldu yapacak birşey yok. Ama iç kısımlarını tercih etmeyin dediğim gibi