zmraa Kızlar 3 ay sonra 3 yaşına girecek kızım sürekli oyun istiyor sabah uyandıgında ilk dediği şey oyun oynayalım . Gece yatana kadar abartmıyorum oyun istiyor. Kızlar bu geçici bir durummu ne zaman tek başına oynamayı öğreniyorlar
Mdhaaa zmraa benim kız 2 yaşında ve oda öyle 1 yıl sürecek mi bu 😅sürekli anne gel deyip beni arkasından sürüklüyor
zmraa Mdhaaa ay bilmiyorum ne kadar sürecek daha ama bu ara böyle yapmaya başladı gene kendi oynuyosu bi ara.. rabbim yardımcımz olsun😞
Ozgeersin 2 yaşında oğlum illa beni de oturtacak yanına 😊 oynamayı bizden öğrendiler normal bence arkadaşları yok bizimle oynuyorlar. Saklambaç oynarken bile babasını bulmaya benimle gider 😀
zmraa Ozgeersin 😀😀 o da iyiymiş. Ya oynuyorum ama hergun her dakika oynamam mümkün değil evde sorumluluklarım var yapmam gerken ibadetler var😞
Ozgeersin zmraa sürekli oynamamamız mümkün olmuyor zaten. Ev işlerini yemekleri beraber yapıyoruz arta kalan vakitlerde oyun oynuyoruz diğerleride ona oyun gibi geliyor: