ikizannesii01 merhaba,
benim kızım 6,5 aylık. Bir haftadır uyku eğitimini evde kendim vermeye çalışıyorum.. ilk üç gün çok ağladı, sallanmak istedi.. sallamadım, ama dayanmak zor.. içim parçalandı o ağladıkça.. ben önce memede mayıştırıp uykuya dalmadan çekiyorum ve iş pat ile uyutuyorum, bunda da ritmi bozarak yapmaya çalışıyorum ama her zaman olmuyor..
bugün tam 1. Haftamız doldu.. 3 gündür geceleri ağlayarak uyanıyor 2 saat kadar ağlıyordu ,meğerse diş huysuzluğu imiş.. pek huzursuz.. uyku arkadaşı aldım ama pek sevmedi, müslin örtü verdim oralı olmadı, emzikte almıyor , belki alır eğitim sürecinde dedim verdim onla oynuyor ama onunla yatmıyor mutlaka şşş pat istiyor..
size sormak istediğim şey şşş patsız ne zaman uyumaya başlar? Meme de mayıştırmayı nasıl bıraktırabilirim? Bizim kız çarşafta sallanarak uyurdu, geceleri en uzun uykusu 45 dk idi.. şimdi daha iyi tabi.. ama 4-5 kez kalkıyor yine ve rüya öğünü almıyor, anne sütü alıyor.. mama vermeyi de denedim kabul etmedi