O ayda bizimde salya durmuyordu ağlamalar başlamıştı huzursuzdu ellerini emmekten buzz gibiydi elleri☺️ dış dedi herkes şimdi 5 aylık olacağız hala dışı yok😬 meğer atak haftasina gitmişiz o zaman. İnternette atak haftası hesaplama yazın normal doğması gerektiği günü yazıyorsunuz ordan bakabilirsiniz sizde. Kolay gelsin. Bu arada annelik çok sabır gerektiren bir şeymis. 4. Ay atağı ve uyku gerilemesi ikisi bir arada çok fena 🙈 inanır mısınız kafamda huni var 🤣😜