Herkese merhaba 3ay 5 günlüğüz gece uykusuna dalamıyor aglamaktan öksürmeye başlıyor resmen cok uykusu var ama gece uykusuna 3 saatte zor gecıs yapıyoruz yatağında yatmıyor kucağımda durmuyor hıc bır sekılde susturamıyoruz en sonunda yorgun dusuyo ve resmen sızıyor yatağa koyunca ağlamaya başlıyor tıtrer gıbı kendını sıkıyor cok cok zorlanıyorum sebebı ne olabılır ve bırde bu dönemde dış cıkarabılır mı dün ateslendı 38.3 e kadar çıktı sebepsızce ılac verdım dustu tekrarlamadı fakat eller hep ağızda uzerı ıslanacak derecede salya var emzık ve bıberonu resmen çığnıyor bazen ellerıyle cok sert ağzına sokunca ağlıyor dili hep dıslerınde kaşır gıbı elımle yokladım dıs etı bıraz pütürlü geldı elıme dümdüz et de degıl dis te degıl yaşayan varmı lütfen deneyımlı anneler bı yardımcı olr musunuz 😕