Merveayazz Merhaba arkadaşlar içimin rahat etmesi için yazıyorum kusura bakmayın adet olmam gerekiyordu 6 gün geçti yarın 7 olcak hala olmadım eczaneden test alıp yaptım negatif çıktı ama yine de içim rahat değil acaba neden olmuyor başına gelen var mı bu kadar geciken
-Alp- Merveayazz doktorum doğumdan sonra ilk bir yıl düzensiz olur demişti. Bir de spiral varsa o da etkilemiş olabilir.
Ealisya Merveayazz benimde çok gecikti bu ay 2 kez test yaptık negatif çıktı yinede adet olmadım şişkinliğim oldu karnım hergün ağrıyor tık yok adet söktürücü almak istedim emzirdiğm için kullanamıyorum 16 gün geçti tam olarak her ay düzenli adet oluyorum üstelik.
Smyye20 Yeni doğum yaptıysan düzene girmemiştir Bn de 6 aylık bebeğin var ama 1 hafta falan oynuyor düzensiz oluyor yani
Merveayazz Smyye20 yok yeni doğum yapmadım bebeğim 22 aylık. 7 aylıkken adet oldum sonra düzene girmişti
Merveayazz BarlasMomm doğumdan 7 ay sonra adet gördüm sonra düzene girdi oğlum şimdi 22 aylık ben değil eşim korunuyordu
-Alp- Merveayazz stresten iki ay adet olmadığım zamanlar olmuştu. Hayatınızın stresli bir dönemiyse olabilir. Ani kilo kaybı ya da alımı, yorgunluk, uykusuzluk hepsi olabilir. Ama yine de kan testi yaptırın bence riske girmeyin.
Muratveannesi4734 Benim de adettinden resmen 20 gün geçti test yaptım 2 defa çıkmadı doktora da gidemiyorum içim içimi yiyor remen bisy var diye 🙄