Bizde gecirdik bendede oksuruk vardi ve bebeginde 7 aylik oldu atesliydi calpol vrdim ve bol emzirdim kendim oksuruk icin bal ve toz zencefili karistirip ictim ihlamur nane limon bol su ic parol kullan zencefille bal cok iyi bol c vitamini al meyvelerle bnm hala hafif oksuruk oluyor ama gecer insallh korkmayin bebeginizi maskeyle bol emzirin