Tosbikkizim Ben oldum. İlk gebeliktwn sonra toparlanmadı çünkü. Küçültme ve dikleştirme yapıldı. 4,5 saat sürdü. 5 yıl oldu. Yine hamile kaldım bebeğim oldu yeni. Sütüm gelmez diye endişe etmiştim. Ama geliyor. Bir sorun yok. Ameliyat ağrısız çok kolay geçti. Hastaneden araba kullanarak döndüm eve.