Simaymavi Bu atak döneminde uyku işini nasıl çözüyorsuniz söylesin ,çünkü bugün daha 1.gun ve ben tükendim ayağıma koyuyorum bağırıyor yatağına koyuyorum ağlıyor odadan cikiyorum inliyor ne yapayım da hemen uyusun
minnosum25 Simaymavi atak doneminde maalesef ki hemen uyumak bide kesintisiz uyumak zor olyor bebiş naslsa ona göre hareket edlyor huysuz olyorlar cnkü
minnosum25 Simaymavi atak donemnde ağlamalar uykuyu reddetme ye çalışma bizde yasadk aynı dediğiniz gibi bişey olsa belki o kadar ağlamaz ama bu dönemi sakin ve olabildiğince dikkatini başka yöne çekip onu o an sakinleştirip tekrar uyku denemesi yaparak öyle atlatabilyorz yani en azndan bizde durum buydu