Duruhande merhaba benimde sizincir gibiydi bebeğim 3 aylık ama nolursa olsun hastaneye goturmende fayda var. Evet serum fizyolojik ise yapıyor fakat onu da her zamn yapamazsn ziraa bebekler sadece burunlarindan nefes aldıkları için burun içindeki mukoslarini mikrop kaptrp sisire bilirsin devamlı çekmekle sadece sık ters çevirip hafif sırtına vur aksın sil. Cekmeyi günde 2 kere yapsan kafii . Benim. Bebeğimde tikanmsti bronslari dolmuş çok Şükür ciğerlerine inmeden gecirdik çocuk doktoru ilaç verdi sağlık ocakları pek anlamıyolar